My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Ramadhan..
Friday, July 30, 2010

yehaaaaaaaaaaaa...Ramadhan bakal menjelang tak lama lagi... dah abis byr posa?. dah abis ganti posa?...bayar ker?....ganti ker??? hehehehe....

apa agaknya yg korang buat sebagai persediaan ramadhan ni... alasan knp tak bole puasa?... surat doktor?? bekalan megi berkotak utk mkn tghari?... hahahhaha...

tak elok la buat pangai macam tu...esp bila usia tu dah layak nak masuk bilik kecik bawah tanah..

apa2 pun...selamat Menyambut Bulan Ramadhan..... dan Selamat Berpuasa... (perghh....awal giler aku bg ucapan!!)
posted by Milia Amran @ 3:32 AM   0 comments
Last Weekend..
Wednesday, July 28, 2010
ok...last weekend.. aku off.. punyer la buhsan duk umah tak tau apa nak buat... kemas umah dah... masak dah... nengok tv dah...basuh baju dah....lipat baju dah.... keje kan kucing2 aku dah....
last2 ajak la Cik haya kuar.... tak tau dah nak melepak mana... nak p BC buhsan lak asik tempat yg sama jer kan... pk punyer pk.. punyer pk... kita orang p melepak kat Asia Cafe kat Subang Seksyen 15. punyer la lama tak pegi sana..

punyer la ramai manusia kat situ... nasib baik Haya dah smp awal sket...dpt tempat duduk...AKU??... lambat sampai...gara2 aku sangkut jem di Jln Kuching.... ( tah bila jln kuching ni tak jem pun aku tak tau...)....

ni gambar bamboo lala....atau kata melayu..pepahat...sejenis seafood.... dah lama tak makan..tingin gak makan.... gambar aku ni tak clear..al-maklum...kamera hp aku ni cam nazak sket.. RM12 sepinggan...



cik haya... order spageti bolognaise..... sedap gak la.. Rm10 sepinggan...



untuk aku...aku order carbonara....RM12 sepinggan.... sedap.....

amir makan crab fried rice... tapi aku tak amik plak gambar nya...

air... KEDONDONG ASAM BOI.... selalu nyer sedap... ntah knp mlm tu..air dia kurang kaw la.. mungkin kurang masam



ni masak chapter lain plak.....

punyer la buhsan ari tu... kucing aku pun turut buhsankan diri... hahahah...

yg len tu aku dah tak npk ujung ekor dah.... tah mana depa ni nyorok... tak tahan kot kena keje dgn aku... yg ado dok melepak dgn aku..ni aaa...si encem...muka dia pun buhsan.....


dah tak larat nyakat aku...dia p kaco mak dia Gina yg tengah sarat bunting tu.... korang tau jer la kucing kalu sarat bunting... loving... efeksyen dia len macam sket... manja giler... mana aku..di situ Gina.... aku tergolek lantai..dia golek sama... aku duk kat sofa.. dia nyempit sebelah aku...

dan masa ni juga.. Gina bersusu... encem...amik peluang!!..menetek dgn Gina..dah besar pjg pun menetek lagi... Gina plak tak menolak....


aku ni dah kena cari kotak dah ni utk GIna... kang abes kotak dlm bilik tu di korek nya... ni pun dah separa kena korek...


tengok la muka encem aku ni.... sapa yg tak syg...CUMILLLLLLLLLLLLLL



posted by Milia Amran @ 4:29 AM   1 comments
Happy Birthday Nur Irina Safia
Wednesday, July 21, 2010



last sunday.... k.ngah buat besday party Nina kat KFC PJ. Nina jemput kawan2 sekolah dia... she turned 8yo la... memang meriah... dapat lak mak2 sedara yg senget benget ni.... riuh rendah.. kecoh di buat nya.....

menu dia??.. ler... dah ambo katokan buat kat KFC kan... menu dia.AYAM ler..... KFC bagi kek sebijik..tapi tak sedap.... nasib bek k.ngah memang bawak satu kek len dari Secret Recipe..... sedappppppppppppp....

lepas makan2 di KFC.sambung plak mkn di rumah k.ngah... ada menu lunch... tapi aku lupa amik gambar... sesambil makan... kita org layan DVD Andartu terlampau.... aiyo...citer buhsan!!.. pelakon utama cam siok sendiri berlakon...tu tak masuk dgn baju2 yg di pakai semua seksi meksi... apa hal ek???... nasib tak tgk kat wayang...buang duit aku jer......
posted by Milia Amran @ 3:01 AM   0 comments
Besday Faezah Husna..
Sunday, July 18, 2010

kali ni kita sambut besday Faezah Husna plak... she is 10 yo.... at the same time, kita orang jamak skalik besday twins.... sapa?...aiyo....tu kakak wa yg kembar tu la... Kak Ngah and Kak Lang... they are 41yo this year... just a family activities....

menu... besday kek for Una... pulut kuning with kari daging for k.ngah and k.lang. menu len.kita ada sate Hj Samuri...Soto...fruits...

dlm kesibukan makan2 tu..aku lari tengok Jangan Lupa Lirik.... nak gak tau si Putra tu dpt RM500K ke tidak.... frust gak aku tgk dia tak dpt...bukan rezeki dia gamak nya....
posted by Milia Amran @ 1:22 AM   0 comments
Sunday, July 4, 2010



Shahir AF8 – Kebahagiaan Dalam Perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur


Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..


Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti
(ulang chorus)
Kebahagiaan.. dalam perpisahan..

posted by Milia Amran @ 4:36 AM   0 comments
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures