My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Liverpool vs Malaysia
Friday, July 22, 2011
perlawanan yg aku tgu2 sekian lama... hahhaha..... liverpool vs malaysia.... dua2 pun aku sokong.... so aku datang natural.... tiket aku di sponsor oleh anak sedara aku Muhammad Irfan Alif.yg berjaya besar dlm penjualan jersi2 bola nya... ahakss... tq Irfan...love u....

kuar umah 2.30...tpi parking dah jauh....5km tu jalan...cabut kaki aku!!..krem seyyy.... tapi berbaloi!... menyaksikan game ni memang best...cuma aku gelak tang penyokong ni.... ye la...mm lalang pun ye.... msia gol...sorak epi..lvpl gol..sorak gak....bila msia jatuh sbb lvpl...penyokong marah...dan begitu la sebalik nya..heheh...

ada jugak penyokong yg begitu bijak..dtg pakai baju manchester...udah nya tak berbaju!!...hahah...padan muka!!...

punya la ramai datang.... penuh stadium bukit jalil tu....no wonder la kan parking susah!!..

makanan n minuman???jgn sebut la harganya....beger bodoh...roti n daging kosong RM3!..air secawan rm2!..kuaci peket kecik rm3!...hahah..... koyak poket aku..tebal poket penjual!...


apa2 pun good game!... result 6-3..liverpool menang....tapi player msia bagus..gave good game!..

note: gambar dari koleksi hp aku, Irfan n Aiman..

















posted by Milia Amran @ 12:13 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures