My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
KL Gangster
Thursday, July 14, 2011

Malik adalah seorang yaang amat digeruni di kota Kuala Lumpur kerana kehebatannya. Dia telah membuat satu empayar gangster bersama sahabatnya King tapi malangnya dia telah diperangkap anak tiri King, Shark yang gila kuasa lalu dipenjarakan. Tenpoh Malik dalam penjara dah habis dan dia telah bebas. Niat dia adalah untuk mengubah masa lampau dan cuci tangan dari dunia gangster. Malangnya adik kandung nya Jai seorang yang tamak dan terlalu pentingkan wang juga telah menjadi salah seorang daripada gangster besar. Shark juga tidak putus-putus mencabar Malikā€¦

---

ntah kenapa aku nak gak bagi tabik SPRING kat Shamsul Yusof ni... citer dia yg ni memang telah berjaya di Msia...dan paling penting...di ati aku la... aku suka cite ni... best!... aksi gado best... penceritaan pun ok.. pelakon2 mmg la ok (oj Aaronnnnn...encem!!!)...(Ery Putra kan? c Jai tu??...body!! yummyyyyyyyyyy..)...sapo jadi Ajib tuu???.. wa suka... "wa bgi lu wa punye SENGATTTT"... heheh... zizan?.. abg long Dil cap ayam je tu... ckp byk...aksi tarak...

bagi korang yg tak tgk lg...aku syorkan..tgkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

LIMA BINTANG yawwwww
---

posted by Milia Amran @ 2:18 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures