My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Last Weekend..
Wednesday, July 28, 2010
ok...last weekend.. aku off.. punyer la buhsan duk umah tak tau apa nak buat... kemas umah dah... masak dah... nengok tv dah...basuh baju dah....lipat baju dah.... keje kan kucing2 aku dah....
last2 ajak la Cik haya kuar.... tak tau dah nak melepak mana... nak p BC buhsan lak asik tempat yg sama jer kan... pk punyer pk.. punyer pk... kita orang p melepak kat Asia Cafe kat Subang Seksyen 15. punyer la lama tak pegi sana..

punyer la ramai manusia kat situ... nasib baik Haya dah smp awal sket...dpt tempat duduk...AKU??... lambat sampai...gara2 aku sangkut jem di Jln Kuching.... ( tah bila jln kuching ni tak jem pun aku tak tau...)....

ni gambar bamboo lala....atau kata melayu..pepahat...sejenis seafood.... dah lama tak makan..tingin gak makan.... gambar aku ni tak clear..al-maklum...kamera hp aku ni cam nazak sket.. RM12 sepinggan...



cik haya... order spageti bolognaise..... sedap gak la.. Rm10 sepinggan...



untuk aku...aku order carbonara....RM12 sepinggan.... sedap.....

amir makan crab fried rice... tapi aku tak amik plak gambar nya...

air... KEDONDONG ASAM BOI.... selalu nyer sedap... ntah knp mlm tu..air dia kurang kaw la.. mungkin kurang masam



ni masak chapter lain plak.....

punyer la buhsan ari tu... kucing aku pun turut buhsankan diri... hahahah...

yg len tu aku dah tak npk ujung ekor dah.... tah mana depa ni nyorok... tak tahan kot kena keje dgn aku... yg ado dok melepak dgn aku..ni aaa...si encem...muka dia pun buhsan.....


dah tak larat nyakat aku...dia p kaco mak dia Gina yg tengah sarat bunting tu.... korang tau jer la kucing kalu sarat bunting... loving... efeksyen dia len macam sket... manja giler... mana aku..di situ Gina.... aku tergolek lantai..dia golek sama... aku duk kat sofa.. dia nyempit sebelah aku...

dan masa ni juga.. Gina bersusu... encem...amik peluang!!..menetek dgn Gina..dah besar pjg pun menetek lagi... Gina plak tak menolak....


aku ni dah kena cari kotak dah ni utk GIna... kang abes kotak dlm bilik tu di korek nya... ni pun dah separa kena korek...


tengok la muka encem aku ni.... sapa yg tak syg...CUMILLLLLLLLLLLLLL



posted by Milia Amran @ 4:29 AM  
1 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures