My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Kucing ku tido...zzzzz....
Sunday, June 26, 2011










korang suka tak tgk kucing tido???... aku suka... kucing tido npk nyenyak sgt... masa tido tu la aku rasa nak picitttttttttttttttt hidung dia.. gegettttttttttttttttt tinger dia.....

gambar yg ada ni... sebahagian je gambar kucing aku.. ada lagi... tapi cukup la g ada ni dulu kannnnnn
posted by Milia Amran @ 2:31 PM   0 comments
Kung Fu Panda 2
Sunday, June 19, 2011


--------------


Po joins forces with a group of new kung-fu masters to take on an old enemy with a deadly new weapon.


My view...worth watching over n over again.... byk moral dlm cite ni...













posted by Milia Amran @ 4:07 PM   0 comments
Penunggu Istana
Sinopsis:
Penunggu Istana adalah sebuah dokumentari yang mengikuti sebuah kumpulan paranormal iaitu “The Seekers Team” yang cuba menjejaki misteri yang terdapat di dalam Istana Bilah, istana tua yang terbiar di Perak. Pada Feb 2009, krew sebuah TV produksi yang menjalani penggambaran untuk siri drama ‘Warkah Terakhir’ telah mengalami satu pengalaman yang ngeri dan dasyat. Mendengar cerita ini, kumpulan Seekers membuat keputusan untuk kembali ke tempat misteri tersebut bagi menyiasat perkara sebenarnya yang telah berlaku dan bekerjasama dengan Wan Hasliza (pengarah ‘Warkah Terakhir’). Mereka bermalam di istana yang sunyi dan menyeramkan itu selama 7 hari berturut-turut dengan harapan dapat menemui bukti-bukti kewujudan kuasa misteri. Segala tindakbalas atau perkara yang berlaku semasa penyiasatan ini dirakamkan sendiri oleh Wan Hasliza. Sesetengah kejadian yang berlaku boleh diklasifikasikan sebagai gangguan biasa seperti keadaan istana yang sudah begitu usang menghasilkan gema yang menyeramkan atau bunyi angin melalui atap bumbung yang sudah rosak. Tetapi mereka akhirnya menyedari bahawa mereka tidak berseorangan malah ditemani oleh ‘penghuni-penghuni’ yang telah menetap di istana itu – sejak hari pertama lagi mereka di situ. Melalui temubual, kamera-kamera yang digunakan dalam penyiasatan dan alat-alat khas yang lain, terdapat imej-imej yang ganjil dan menyeramkan telah ditemui disebalik misteri tinggalan istana lama ini.


---



=========

My view....not worth waching it..waste of time... such a boring documentary /film... kalu tgk wayang...sah sah aku mogok suh pulangkan balik duit aku!!!
posted by Milia Amran @ 3:22 PM   0 comments
Seru
Tuesday, June 7, 2011

----



Sinopsis Seru:- Mengisahkan tentang sebuah produksi yang sedang membuat satu penggambaran filem seram bertajuk “Jangan Bernafas”. Semasa penggambaran berlangsung, secara tiba-tiba, pelbagai kejadian aneh dan peristiwa berlaku diluar jangkaan mereka. Pada mulanya, mereka menganggap ia hanyalah rasukan biasa dan kru di sebalik pembikanan filem tersebut ingin menjadikannya sebagai “footages” menarik untuk tujuan promosi filem tersebut. Namun, seorang demi seorang menjadi sasaran rasukan dan juga pembunuhan menyebabkan keadaan menjadi tidak terkawal…. tetapi kamera yang digunakan, masih terus merakamkan aksi yang terjadi

Pelakon Seru:
Sharnaaz, Cut Mutia, Azman Hassan, Nora Danish
Awal Ashaari, Pierre Andre. Khatijah Kat

----

My view..ok ok je..x bes sgt....2.5stars..ada scene yg terkuar2!..kena pakai bj gituk gamak nye..

posted by Milia Amran @ 3:26 PM   0 comments
Trailer Cite yg aku Tunggu



---

posted by Milia Amran @ 3:00 PM   0 comments
Jersey for sale

Promotion

Football Jersey For Sale

Liverpool

Liverpool Home/Away Kit 11/12 (Men)
Short Sleeve - RM210
Long Sleeve - RM240
(Size S-XXXL)

Liverpool Home/Away Kit 11/12 (Women)
Short Sleeve - RM210
(Size S-XL)

Liverpool Home/Away Kit 11/12 (Kids)
Short Sleeve - RM190
Long Sleeve - RM225
(Size XS-XL)

Liverpool Home/Away Shorts 11/12 (Men)
RM140
(Size S-XXL)

Liverpool Home/Away Shorts 11/12 (Kids)
RM120
(Size S-XL)

Liverpool Home/Away Socks 11/12 (Men)
RM85
(Size S-L)
MU
Manchester United Home Kit 11/12 (Men)
Short Sleeve - RM235
Long Sleeve - RM275
(Size S-XXXL)

Manchester United Home Kit 11/12 (Women)
Short Sleeve - RM235
(Size S-XL)

Manchester United Home Kit 11/12 (Kids)
Short Sleeve - RM190
(Size XS-XL)

Manchester United Home Shorts 11/12 (Men)
RM140
(Size S-XXL)

Manchester United Home Shorts 11/12 (Kids)
RM120
(Size XS-XL)

Manchester United Home Socks 11/12 (Men)
RM85
(Size S-L)
Arsenal
Arsenal Home Kit 11/12 (Men)
Short Sleeve - RM210
Long Sleeve - RM225
(Size S-XXXL)

Arsenal Home Kit 11/12 (Women)
Short Sleeve - RM210
(Size S-XL)

Arsenal Home Kit 11/12 (Kids)
Short Sleeve - RM140
(Size XS-XL)

Arsenal Home Shorts 11/12 (Men)
RM140
(Size S-XXL)

Arsenal Home Shorts 11/12 (Kids)
RM120
(Size S-XL)

Arsenal Home Socks 11/12 (Men)
RM85
(Size S-L)
Chelsea
Chelsea Home Kit 11/12 (Men)
Short Sleeve - RM235
Long Sleeve - RM275
(Size S-XXXL)

Chelsea Home Kit 11/12 (Women)
Short Sleeve - RM235
(Size XS-XL)

Chelsea Home Kit 11/12 (Kids)
Short Sleeve - RM190
Long Sleeve - RM225
(Size 26"/28" - 32"/34")

Chelsea Home Shorts 11/12 (Men)
RM140
(Size S-XXL)

Chelsea Home Shorts 11/12 (Kids)
RM120
(Size S-XL)

Chelsea Home Socks 11/12 (Men)
RM85
(Size S-L)

Text at 0162090827 if interested....
posted by Milia Amran @ 2:29 PM   0 comments
Boling with SKTM
acara yg dah lama di plan.... memula RAMAI yg nak datang...tp... yg datang...muka yg sama gak... tapi ada tambahan sket la... CIK JUEMA kita.. dan family HISHAM..

acara yg meriah... heheheh....

lawak nye.. penganjur buat tropi... penganjur dpt tropi...hahahah.... dah la tu... penganjur lupa sabtu lepas public holiday.kedai tutup...so tak dpt lagi piala nya... hahhaha...

tu dah kira jd satu acara lain tu..acara penyerahan hadiah!!...
posted by Milia Amran @ 2:03 PM   0 comments
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures