My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Saspen...
Thursday, February 19, 2009

ni nak citer sket... aku tengah saspen ni.. k.zie jiran umah aku baru jer bagi tau... suruh aku berhati2... umah belakang kena rompak...abes brg kemas.. harta benda dan duit kena amik!... aduhai... lomah semangat aku. masa untuk aku perketatkan sekuriti umah aku ni!.. kena beli mangga baru untuk mangga tingkap lak.

nak bukak gate pun kena tgk kiri kanan. K.zie kata ada org kena ragut.. ada avanza ni saja langgar pompuan sorang ni.. amik sumer barang kemas dia. aduhai.... amik barang dan duit jer tak per... jangan nak amik nyawa atau benda lain kan...

isk..isk.. patut la abah beria benor suruh aku balik klang kalu aku kena keje petang ( i.e time aku blk mlm...)... takut benda2 mcm ni la...

kunci umah..kunci kete.. tiada lagi bersangkut di bawah.. akan ku bawak masuk bilik tido dengan aku!!


uwaaaaaaaaaaaaaa...... uwaaaaaaaaaaaaa
posted by Milia Amran @ 9:50 PM  
2 Comments:
  • At February 20, 2009 at 9:03 AM, Blogger haya_yaya said…

    lu take care beb...kena ati2...zaman kemelesetan ni mmg mula la balik kes2 cmni..ingat mase ekonomi merudum sebelum ni?last 10 years?
    kalo abah dah soh balik klang tu,balik je la...buat sementara ni,susa ler sikit..

     
  • At February 20, 2009 at 9:09 PM, Blogger Milia Amran said…

    tu la...kena gak la... kena ati2.. skrg ni walaupun petang ari.. nak bukak gate kena tgk kiri kanan...

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures