My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Kurang ajor!!!
Thursday, February 12, 2009
ni nak menyampaikan ketidak puasan ati aku lak kat lori mangkuk hayun @#$%^&*. nasib la aku tak dapat amik gambar nyer ( dah tu aku tengah drive kan!!!.). dari area pasar selayang lagi aku tgk lori ni dah lain mcm. lori ni panjang... sepanjang treler yang bawak kete tu... tapi lori ni kosong... so dia rasa dia ringan la kot.. bawak lori macam tak cukup jalan.masuk jalan templer lagi la dia tunjuk roda 18 dia tu... abes sumer kete dia halau ke tepi dengan treler belakangnya itu.

bila smp dlm pekan rawang...ku ingatkan tak kan nak bawak mcm setan...rupanya sama je mcm $%^&*(@#$. geram nya akuuuuuu...ada kancil tu, lagi sekt nak di libas nyer dgn treler blkg dia... siap hon pemandu tu dan tunjuk jari tengah tu!!...aku yg tengok dari jauh ni...naik hangen plak. mentang2 pemandu kancil tu kaum aku!!!...

kalu ikut kan ati aku...dah lama aku kejar lori tu... tapi di sebab kan..kete aku tak setaning dgn lori 18 tayar tu.( dah tu aku 4 tayar jer)... maka nyer...aku tengok dari jauh dgn ati yg marah, bengkek!!!
posted by Milia Amran @ 9:05 PM  
2 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures