My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Projek Isnin 16 Feb
Tuesday, February 17, 2009

gambar mungkin tak clear... tapi ni batang keladi masak lemak... sedap oooo



yang ni plak ikan parang masak asam pedas... pun sedap.. esp bila makan dgn sos tomato...!! adussss... berpinggan!!..tak nampak abah oooo



ni plak.. rupa kekker aku yg dah siap..dah di potong... as i said la... loyang beso!!!... kekker aku jd lebarrrrrrr


ini adunan yg sudah diselang selikan dgn perisa oreng nyer plak



yang ni adunan kosong aku



yang ni plak adunan oren aku



yang ni adunan dlm mesin kekker aku la... mesin lama ni.. tapi byk guna oooo.. byk jasa!



ini adalah adunan kekker aku... ada ovallete...tepung.. and perisa oreng nyer



ni pakej depan nya la



ni barang2 yang aku nak guna untuk buat kekker


heheh...tajuk macam besor benor projek aku ni!... heheh.... ala.. projek kecik2 je....

memula???? masak tengahari daaaaa... menu??.. ikan parang masak asam pedas... batang keladi masak lemak...sambal belacan..jering...ikan talapia goreng garing....

kemudian.... buat marble cake!!... ingat tak ari tu aku buat projek coklat kekker kan.... so ari ni tiba masanya... marble kekker plak..perisa oren!!... heheh...tapi lawak... adunan dia sket.... rumah mak plak tak ado loyang kecik2... semua lebar2 belaka... maka nya kekker aku melempah lebar... tapi tak meninggi!!!...muahahahhahhaha... tapi rasa dia menten sedap..... dah tu.. aku yg buat!! harus la aku kata sedappppppppppppp... ( pedulik hapa orang kata kekker aku!!)

again... kekker aku ni dari tepung siap segera... hanya perlu tambah telor, susu sket, air sket.. and butter yg di cairkan. senang jer buat!.. kalu kroang berminat untuk beli... sesila kontek aku ek... ek..ek...
posted by Milia Amran @ 1:15 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures