My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Melepak lagi...
Sunday, February 15, 2009

ni la gambar kerang bakar aku makan... aku lupa nak rotate gambar ni daa.... eksesais leher...tak per... tapi yg ni tinggal kulit jer.. isi majoriti dlm perut aku


aku melepak lagi???heheh...ala...acara seminggu sekali... tu pun kalu ari sabtu aku keje pagi...kalu petang mn nak dapatnye... lokasi? ala...biasa la.... BC di klang. kali ni aku makan kerang bkr... eh...ari tu pun makan kerang bakar gak!! hahahah.... air? nescafe ais... n limo asamboi...sedapp.... lepak dgn sapa?... kali ni dgn haya jer... dia makan fun fries...teh tarik n nescafe ais... kali ni makan kerang sonok!!...sebab ada org tukang kopek kan!! heheheh..thanks haya ek...ek... len kali kopek lagi ek... ler...bukan aku tak reti kopek... tapi dah haya rajin dan baik hati mengopek... aku cucuk suap cucuk suap.. lagipun sekali sekala bermanja dgn haya... heheheh....sementara amir tiada... heheheh.....

gmbr len aku tak amik la... gmbr kerang jer... kang terlebih gmbr muka aku jer...dah tu aku berdua.. tak muka haya... muka aku... hahaha....
posted by Milia Amran @ 12:46 AM  
2 Comments:
  • At February 16, 2009 at 1:56 PM, Blogger haya_yaya said…

    tetiba haya tersenyum umpama kerang...bleh..?sedap ar sambal kerang tu kan.?tangkap leleh..kalo mummy ado,sah x ckup semangkuk..
    'haya..order la lagi 1...mummy sukerrr laaa...( gegaya manja mengancam membunuh bagai..)

     
  • At February 17, 2009 at 1:34 AM, Blogger Milia Amran said…

    kompom order dua mangkuk terus.. haya tukang kopek.. mcik tukang cucuk..ngap..cucuk ngap.. oh bahagianyaaaaa

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures