My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Lawak Antarabangsat
Sunday, February 22, 2009
siyesli....aku gelak besar bila sorang hamba Allah ni tepon aku dan mengadu.... aku dah tau lama... dah lama npk... tp aku mls nak bersore.... biar terhantuk snd..br terasa. kang kalu aku yg hantuk kan...tak terasa plak sakitnyer kan??


wa tak paham...motif... APA MOTIF sebenarnya??? KENAPA??? MENGAPA?? PERLUKAH?? apa yang dpt ek bila buat macam tu?.. mcm dlm post aku yg lepas... buat tu bior ikhlas....tolong orang tu bior ikhlas... berkawan bior ikhlas... apa2 pun mesti dgn niat yg ikhlas.. baru la betui... kalu lps2 tu nak ngongkek. opsss... maksud aku ngungkit...mengata... isk...isk...tak elok la...

me being me..... gelak...gelak...dan terus gelak jer....
posted by Milia Amran @ 12:00 AM  
1 Comments:
  • At February 22, 2009 at 12:19 AM, Blogger MummyMyra said…

    owh yang tu ek...yg di pernah di gossipkan ek...err..wa lak terbz body..bila dia kol tu..at least dia lega kot bila bercerita...

    pssttt....wa nya nuffnang tak kuar iklan pon napa ek..grrrr

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures