My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
2 Acara dalam 1
Wednesday, May 25, 2011
acara ahad lepas... main event was for Long and family..doa selamat sbb long sekeluarga akan berangkat ke Tanah Suci Mekah utk mengerjakan Umrah pada ahad ni...

acara ni among family shj.... tapi jemput PakSu Tahir utk membacakan doa selamat...







dan aku...sebagai CHEF UNDANGAN...ahahah...aku ulang..CHEF UNDANGAN yg do most of the cooking and preparation...gitewwww...


pagi tu aku sampai...terus2 kena masak utk lunch dlu... lupa lak nak bagi tau...doa selamat tu HI TEA...



dalam gambar ni...lauk lunch aku.... ada pucuk ubi rebus...asam pedas ikan pari..sambal serai petai..ikan goreng.n syr grg...



heheh...ni aku selit kan..sbb aku kena rebus keledek awal...dpt la aku mkn keledek rebus dgn sambal petai serai aku tu... punyer la marveles.....nak kena buat siaran ulangan ni!.... keledek senang je cari...ni nak gagau petai belalang tu yg masalah nya... yg ni pun aku amik kat umah selayang aku... terlompat2 aku uba mengambilll.....alkisah pokok tgi der....


dan yg ini...adalah menu utk HITEA aku....kita ada kuih koci, samosa..roti jala + kari ayam, mee rebus ( tu sbb td ada keledek rebus)...karipap dan juga pecal (dari k.lang)


dan acara tambahan.... celebrate besday abah...


ni atuk potong kek dia.... dari air tangan Mak Anjang aku

ni la kek nya...choc kek je...
posted by Milia Amran @ 12:47 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures