My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
CUN!
Wednesday, April 27, 2011
kali ni aku nak cakap pasal pelem baru... CUN...

cerita dia ringan jer... bukan yg berat... citer ni komedi romantik.... aku suka tgk rambut Maya Karin dalam citer ni...cantik...

aku bagi pujian pada pelakon yg melakonkan watak Manis... aku tak brp igt nama dia... tapi pada aku lakonan dia bagus...

few scenes aku tak brp setuju... mcm bab dia orang p karok... bkn isu p karok di kampung. isu BAJU Maya.... ko kat kampung... hormat la oang kampung.. pakai baju mcm tu lak.. tau la ko celebrity terkenal kan... tapi tak kan kat kampung nak pakai baju macam tu...

bab Remy Ishak isap jari Maya...yg konon nye terkena duri ikan... adoyaiii....

jugak bab Maya n Remy bercinta... depan Tok Wan tu!!... agak2 la... tak ada adab la...dpn org tua nak gediks cam tu kan...

but overall..citer dia boleh layan...

aku bagi...3 bintang


Popular television host Luna (Maya Karin) must choose between village life with new love or return to her fabulous city life when crisis occurs.

Cast: Jehan Miskin, Maya Karin, Ning Baizura, Remy Ishak


-----

posted by Milia Amran @ 6:34 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures