My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Ratu The Movie
Wednesday, April 27, 2011

Ratu The Movie adalah sebuah cerita tentang pertandingan memilih Persona Ratu. Ramai gadis muda yang menyertai pertandingan tersebut. Kisah ini bermula selepas 10 finalis terakhir diumumkan.

Cerita thriller kata nya.... tapi.. LANGSUNG TAK THRILLER!!!... terkejut tidak... takut tidak... saspen pun tidak... siyesly citer ni NOT WORTH WATCHING

Pelakon???... isk..ntah la... tah hapa2 ajer... esp yg jadi RATU2 tu... gedeksss...rasa nak sepak2 sekor2... semua keras tak boleh berrlakon!!...

ni lagi satu citer YANG NO BINTANG!!!!


Director:Prof Madya A. Razak Mohaideen

Cast:Eizlan Yusof, Fouziah Ghous, Yusry Abdul Halim, Azlee Khairi, Zaibo, Aminah Rhapor



-----

posted by Milia Amran @ 7:21 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures