My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Snip Snip Programme @DBKL-SPCA Klinik Kembiri
Monday, April 25, 2011
this event patut nye last saturday,16th april, tp ada sebab2 tertentu, program kena postpone to 24th April...

thank you Cik Lola n Cik Nerq yg menghandle such good programme for such good cause and definately good price...

bagi mereka yg tak tau... ni program utk mengembiri kan kucing/anjing peliharaan kita... dan ada juga insan2 yg berhati mulia.. membawa strays cat(kucing jalanan) utk di kembiri kan..

kita bukan nak mendera atau menyeksa kucing.... cuma kita nak mengawal pembiakan kucing supaya tidak menjadi terlalu banyak...

FYI.. ada tempat2 (not to be mentioned) yg akan PTS kucing jika kucing2 jalanan(especially) tidak di adopt. PTS tu apa??? PTS - PUT TO SLEEP... i.e matikan kucing!..aku tak sanggup!!...even doctor bagi aku pilihan PTS utk arwah Doggert dulu pun aku tak nak!!.. btw Doggert kena leukimia.

so, aku decided utk snip 3 ekor dulu kucing betina aku.... yg Jantan, Encem, dah aku buat d klinik swasta..dgn harga RM140....yg betina (utk umah di Klang) kena RM160...

dgn ada suh prgm ni... kita dapat la buat ramai sket.. bajet terkawal.... bayangkan nak snip 3 ekor... kalu rm160sekor.... dah jadi brp??...kan....

kali ni aku bawak 3 ekor betina g dah matang lagi dewasa ni...


mcik... kita kat mana ni mcik???


kita kat DBKL-SPCA Klinik Kembiri la...


klinik apa?.... alamak...... nahas ni


cepat2.... rendahkan badan..... jgn bagi dia org nampak...


nak kena tgk gak la.. apa tempat ni


Grace n Gooey masa kuar dari Klinik dah separa sedar... tapi Gina tak sedar.....


ni la perut Gina yg telah d OP



Grace n Gooey yg telah sedar... aku kena kurung utk mengelak kan aktiviti ganas dari depa

muka mamat majuks sbb aku tak bg perhatian kat dia.... dok layan 3 ekor tu...


bangun2 je depa lapar gile.... makannnnnnnn...atter puasa dari mlm seblm...




cage aku terpaksa convert jadi 2 tempat... atas yg len... bawah utk yg kena snip tadi...


ikut pekerja SPCA tadi... kucing aku garang2, esp Gina... dia terlepas kuar dari cage... puas la gamak nya depa tu menangkan dia.. aku pun lupa plak nak bagi tau... kucing aku ni mmg perak sket dgn org2 yg tak di kenali....

sekarang ni depa sume ok... tapi sepanjang ari asik tido je... Grace n GIna plak melepek dgn aku.. manja gitew....

posted by Milia Amran @ 11:59 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures