My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Tengahari Bersama SomeWan
Monday, April 27, 2009
ni la nama restoren nya. pemes untuk orang2 di Tanjung Malim


ni adalah hidangan aku di tengahari..


ikan siakap kukus perisa tomyam


prawn butter


telor dadar berbawang


baby kailan beroyster sos


sambal cili nyer



ice lemon tea and apple asam boi

ok.. tghari td, aku kuar makan dgn someWan. kali ni kita orang p makan kat Tanjung Malim. Sempat gak la beli pau Yik MUn yg pemes tu... beli yg frozen nyer..aku lom ukus la.. tapi beli yg dah siap masak ada la dua ketui... tapi aku tak dpt amik gmbr!!.. atterrrrr...kang kena perli dgn somewan lagi

time aku amik gambar2 makan tu pun kena perli gak..

anyway..aku tak kisah... nak amik gak... nak ser ser dgn korang.. harap2 ada yg jejeh ailio... hehehehhe


masa aku keje di LB dulu sll gak p TM ni. tapi tak sll makan di GS ni.. ntah knp.. tapi ada gak la dua tiga empat lima nam kali orang banjer aku makan disini..heheh

kalu korang masuk kedai ni..korang nampak la keunikan kedai ni... di dinding nyer penuh dgn jam antik lelama tu! jam tu memang la tak boleh pakai lagi. tak gerak pun.. tapi byk!!..macam2 bentuk..jenis..and rupa. menarik uuuu...

so sesapa nak pegi... leh la.. kedai ni... hala behrang.. kat tjg malim tu. hehehhee...
posted by Milia Amran @ 11:46 PM  
2 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures