My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Hari Accident sedunia
Sunday, April 19, 2009
ni jer satu2 nya gambar yang aku dapat amik!

ntah kenapa.. ari aku pegi keje tu ari merupakan aku terjuma accident yg paling banyak.. yg gambar ni time aku pegi keje... abes jem jadi nya.. nasi baik aku tak sangkut lama.. kalu tidak mo lambat aku nak masuk keje.. ni .. lori treler bawak wayar apa tah terbalik kat tengah jalan...

on the balik dari keje malam tu plak... ada treler 20 tayar tu langgar kete .. and lenggek motor... aku tak mo tengok lelama.. ( dah pukul 12tgh mlm daaaa).. kete tu teruk remuk nyer di bahagian depan... yg motor tu plak.. lenyek!!!.. yg aku sempat terpandang.. sekujur bodi terbaring di tepi jalan.. bertutup dengan plastik itam!!.. isk.. isk... cepat2 drive away!!
posted by Milia Amran @ 5:47 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures