My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Menu 23rd April
Thursday, April 23, 2009

ikan jenahak kukus berlada hitam




ulam kacang panjang and petai bersambal tempoyak



pisang muda masak lemak berpucuk ubi dan kacang panjang



tu sumer menu aku malam tadi.. tapi ni bukan aku masak, mak jugak yang masak ..maka jadi lagi sedap la aku makan. balik2 keje petang tu tengok mak dah masak. siap buat pengat pisang tanduk lagi( lupa nak amik gambar... dok menyudu ke mulut jer)....

terharu hati bila balik2 keje tu mak dah siap sumer... tau anak dia balik jer lapo!... ada pengat pisang.. dgn kopi o panas lagi... sedap je aku nyudu.. abah pun sama naik nyudu jer..... mak yang jarang makan malam pun.. makan byk gak malam td.. meriah kita org bertiga beranak makan!!... bertambah gitewwwww...
posted by Milia Amran @ 11:36 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures