My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Cuti2 Pahang
Friday, April 24, 2009
memang..kalu ikut tarikh... dah lama dah ni.. dah almost sebulan.. tapi sbb aku baru dpt balik strreamyx aku di rumah (after one month!) baru ni la aku nak mengupdate.

journey starts on the 4th April.

jumpa di TTDI... kita orang p bekpes kat Genting sempah. makan nasi lemak.. amik ayam goreng seketui.. dgn nescafe ais.. kena rm6!!...adus..mahal... ni nasi lemak bungkus2... bukan nasi lemak cedok2 tu. anyway...cont journey.. smp kontan around 3pm. terus p kedai mak Lily..tengok persiapan acara petang tu...


ANA EDAR


apa acara?.. well....perasmian kedai baru mak Lily, stokis ANA EDAR.



kedai Mak lily


gambar2 ketika berada di Telok Chempedak, Kuantan, Pahang


sementara Lily bz buat keje... aku p jalan2 kat TC.. telok chempedak... sesambil tu aku buat lukisan batik... tengok monyet tuttttttt...hahhaha.. tengok mat2 askar amik test berenang laut ( tang ni lawak...tak mo citer myk.. sbb sensored!)

balik dari TC... acara mak lily dah tamat.. kita org dtg mkn je.. sebenor nya kita orang segan la nak join acara... heheh... kan pemalu!!...

malam... kita orang ronda2 pekan kontan... p pasar malam... then lepak benteng.. jalan2 tepi sungai... tapi ada orang tu tak larat nak jalan! hehhehe.. so kita orang yg larat je jalan la... smp umah dah pukul 1.. mandi2. terus terbaburrrr..



puding raja


esok pagi bangun... terus tolong orang di dapur.. mak lily buat mkn2 untuk orang2 ANA EDAR menu.. nasi beriani, kambing/ayam beriani, dalca, and acar timun. ada mcik lily tu datang bawak puding raja! sedap seyyy... tapi menu yg paling teramat aku gemorrrrrrr... PAIS TEMPOYAK IKAN PATIN! aku amik peluang la ngadap mak dia buat.. ilmu kena kaut oooooo... aku dah chop dua bungkus oooooo. lepas makan2.. kita orang pek2 apa yg ptt.. terus gerak pegi Janda Baik! On the way tu..sempat gak la beli kopok utk buah tangan orang di kampung...( pergh..di kampung!!..ayat tak hengat laa....)



pais tempoyak ikan patin ( or whats left of it la...)


kat janda baik duk chalet KOBAIK. bilik ok.. tapi mungkin sbb datang time ujan... air deras..tak brp bersih.. dan air tersgt dalam!!... had dada aku tu!!!...tapi posing tetap posing kan!!


gambar2 di Janda Baik


kita orang p beli nasi putih 4 bungkus..tomyam daging... mlm... apa lagi menyila la ngadap pais tempoyak!!!.. byk giler aku mkn... tersandar kekenyangan aku.. sedap seyyyy... aku puji la!!..



the dinner...


mlm. tengok tv.. sesatu nya channel yg ado. channel ria!!.. ahahah...tengok pelem CUCI...dan AF konsert yg kitaorg miss that wknd. buhsan sey.... janda baik memalam tak der apo nak buat!!!... ada gak kita org p minum... tapi. buhsan gak.


antara gambar ketika berada di KOBAIK CHalet, Janda Baik


esok nya.. pepagi bangun p cari bekpes.. tak byk pilihan. tapi blasah je mkn. lps tu.. acara melepak dlm AIR!! air dia dah bersih...sejuk gak.. ( tapi pada aku sejuk lagi ulu yam tu...) sekitaran nya tak bersih..dan tak berjaga.. elok ulu yam lagi pada aku (asik2 ulu yam jer ek...)..

lps penat mandi... kita orang layan playground. ehehehhe....apo lagi...posing comel2 la kan!!... hahaha

tengahari kitaorg gerak balik...

balik???. hahahha...buat lawak la tu..



gambar2 di Bukit Tinggi




me at rabbit farm..


kita orang pusing ke bukit tinggi lak... jalan2..posing2... and as an animal lover...aku enjoy masa kat rabbit farm.. aku suka!!...aku suka!!..geram jer tgk rabbit2 tu.. gebus2...besar2... BBQ sedap ni!!...AHAKSSSSS!!! tapi kan..siyesli la.. makan situ mahal.. ais krim yg besa rm1 pun jadi rm3!!.. yg biasa rm2.50 jd rm5!!...air tin pun rm5!!.. giler depa ni.. buat duit tui..mahalllllll

balik dari bukit tinggi... stret p the Curve!.. makan time daaaaa.....

then.. balik la!!..

tamat la cuti aku.. cuti yg tak berapa nak cuti....tapi aku enjoy time aku.. hanging out with frens. ntah bila lagi la aku nak dpt buat mcm tu..memandangkan keje aku yang tak menentu ni!!!.. uwaaaaaaaaaaaaa...

Journey ends on the 6th of April
posted by Milia Amran @ 9:17 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures