My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Been Awarded
Sunday, April 19, 2009



yang ni receive from yaya_addini... dia award aku benda ni..tapi siyesly.. aku tak berapa paham gak sebenornya benda ni.. nak kena korek yaya ni... opsss.. i mean korek apa citer sebenornya... ( apa kes nak korek dia!!.. ).. aku stret ok!!!!!



ni la muka bront yang dpt ngintai aku dari luar sliding door je.. nak masuk umah.. tapi aku tak kasi.. kena letak luar..



tapi aku memang cat lover la.. most people yang kenal lama.. tau aku suka.. sayang binatang esp berspesis KUCING ni.. tingin bela rimau.. tapi takut kena ngap kalu aku tak bagi makan!.. nak bela kucing utan.. nak kena cari lesen ( adus.s..duit duit..)

berapa banyak kucing aku ada... kang aku bagi list nama kucing2 aku dari dulu sampai sekrang.. tak terbaca lak korang.. cukup la kalu aku senaraikan apa yg ada dengan aku skarang ni....

aku ada.. DRAKE, CIK, CHICO, CLEO, BETSY, GARY, BRONT, GINA, TRI-C, MARBLE and DJ


(psttt.. orang sebelah umah aku dah sound.. dia tak suka kucing!!)
posted by Milia Amran @ 5:52 PM  
2 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures