My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Menu Aku
Sunday, April 19, 2009
ni mentarang masak kari ( mentarang tu aku kopek dulu..) psstt... ni bukan aku masak.. ni mak masak..



ni plak ikan parang masak asam pedas




kacang buncis goreng bertelor



sayur lobak goreng bercili


ikan senangin masak singgang




celor pucuk ubi




udang masak lemak tempoyak


kali ni aku mintak maaf la ek.. dah tak ingat tarikh aku masak ni... tapi.. aku tau ada orang akan tengok dan akan menjejeh ailio..esp tang udang masak tempoyak tu kan.....


ni saja nak bg byk entry!!!.. muahahahahha
tspi bukan korang tak tau..aku kan memang suka memasak... hehehe... dan juga suka makan!!

posted by Milia Amran @ 5:32 PM  
1 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures