My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Cendol Pemes
Tuesday, April 14, 2009






well...cendol ni pemes kat Sg Buluh je... tempat len aku tak tau la kan... tapi dulu kecik2 aku suka makan cendol sini..dengan pekat nyer.. dgn lemak nyer.. dgn manis nyer... tapi skrg cendol ni dah tak sama seperti dulu. santan cair... tak berapa manis...sedap lagi cendol di seksyen 20 shah alam tu..rojak dia pun kira ok ok jer.. tapi sebab dah lapar licin gak la rojak dan cendol aku tu.. ikut kan ati... tak makan la...

kenapa tetiba ada entry pasal cendol?.. ni sumer gara2 aku drebar parents p sg besar. pasal yg tu.. next n3 ek!!
posted by Milia Amran @ 11:56 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures