My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Politik Kedai Kopi
Tuesday, April 14, 2009


meh sini aku nakmenglamer kan pakcik2 di atas ni.... ni gambar aku amik masa aku tengah makan di suatu gerai di Bukit Beruntung... Pakcik2 ni berborak.. macam kedai tu dia yg punya... bukan Ahmad Albab Yang Punya!!!... topik depa?.. well.. pasal POLITIK la... ( ater...tengok tajuk aku la kan!!).. ni sumer orang pro-BN.. tapi mengutuk BN!.. lawak giler aku dgr depa2 ni berborak.. nak jugak aku menyelit.. tapi mengenang kan aku tak kenal depa.. depa tak kenal aku. maka sku suap jer nasi dalam mulut... nasib baik la aku tak tersedak atau tercekik time tu.. esp bila aku dengar citer pasal PM (skrg)!!... dan jugak pasal2 pilihanraya time tu... lawak bangat sey... facts byk salah... nak jer aku nyelit.."pakcik2 ni tak baca paper ker?.. kalu baca.. paper pro-BN jer ker??"... hahahaha....
posted by Milia Amran @ 1:13 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures