My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
An outing with nieces
Monday, January 5, 2009

si una menghabis kan air oren... kak lang dah tepon..kena cepat anta balik


dia orang ni kalu dah berjumpa...ada ajer cerita antara mereka. tengok la pinggan...LICIN!!

heheh... tajuk jer korang dah tau kan... aku kuar dgn anak2 sedara aku... aku kuar dgn nabiha, fatimah, peyus n una. Aku balik dari melaka jer... aku balik..aku mandi..aku kuar balik..amik depa sumer dari shah alam seksyen 20 ( umah k.lang). dah janji dgn nabiha nak p SACC Mall dia shah alam nun aaa....

aku kuar tak la lama mana.. kul 5.30 amik dia orang.. 7.30 aku dah anta balik.. mak aku bising la kalu aku anta dia orang lewat2... bukan selalu pun bawak dia org jalan2 kan... tapi tak per la.. jaga ati mak nyer pasal....

aku sampai je... jln2 dlm SACC mall tu.. tengok bonia buat sale...memang cun kasut semuanya...harga pun cun....walaupun dah 50-70% discount...tambahan plak sumer nyer 2inci ke atas heels nyer...tak koser aku nak pakai tgi2...kang tmbh sayup org yg jln dgn aku... ahaks!!...

lepas tu depa insist nak masuk MPH...tempat kegemaran dia org...apa lg sopping buku citer la... nabiha ada member card..so dapat la discount 10%... ok la dari tak ada kan...

aku?..aku beli slipper baru jer kat Zeita (btw, kasut situ cun2 gak la...harga pun aku tengok ok...), kemudia beli brg2 keperluan....lepas jln2 tu.. una ckp dia lapar.so aku..being mak de yg baik dan perihatin (ahaks...) angkut sumer p kedai mamak..hahahah...situ jer yg aku mampu buat masa ni... depa order la fresh orange...roti sardin...roti telor...aku makan tosei dgn kari perut..sedap giler... fatimah yg dari tak mo makan...terus share semua orang punyer roti!... hahaha...peyus pun sama.... nabiha siap abeskan tosei aku lagik...lapar budak2 ni rupanya.. tu baru 2jam jer dgn aku... kalu sehari??.. mo terangkat makan!!..

gambar2 yg kat atas tu jer aku dapat amik....yang lain aku tak teringat amik..sbb aku kena sentiasa kira anak sedara aku 4 orang!!...depa ni ganas..dlm ramai2 orang tu pun leh nak main kejar2 and sembunyi2... sore aku memang nyaring la kalu pangey nama mereka... anak orang oooo... anak sedara aku oooo....kena jaga...tak leh hilang dari mata!!
posted by Milia Amran @ 10:35 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures