My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Tahun Baru
Monday, December 29, 2008
topik biasa jer kan...seperti biasa.. orang akan tanyer... apa azam tahun baru ni... apa korang nak buat... camner korang nak buat.... hahahha.. setiap tahun berazam.... berazam untuk jadi lebih baik..berazam untuk kawen..berazam untuk jadi anak yg lebih soleha...berazam untuk jadi isteri soleha...berazam untuk jadi ibu mithali...berazam untuk jadi pekerja cemerlang...berazam untuk diet...tapi..adakah azam itu tinggal menjdai azam atau korang dapat kecapi?

azam aku??.. hehehhe....byk sebenor nyer azam list aku... tapi..biarlah aku sorang jer yang tahu... hehehehe...korang tak yah tau la apa azam aku....heheheas if korang nak tau sangat pun kan...€

apa2 kan....aku nak amik kesempatan ini mengucap kan selamat tahun baru 2009... dan slamat menyambut Maal Hijrah 1430H

a new start...
a new beginning...
semoga semua berjalan dengan baik...
dapat yg lebih baik...
kita jadi yang lebih baik...

aminnnnn
posted by Milia Amran @ 9:32 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures