My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Pokok Mangga Mak
Saturday, January 3, 2009

ni la pokok mangga mak...dia beli kecik jer...skrg pokok ni dah nak sama tgi dgn aku...tapi daun tak byk.... kali ni dah berbunga n berbuah kali kedua kali pertama bunga lebat tp buah yg menjadi sebijik. mak ounyer la jaga!..mlm2 dia spray dgn H2O tak mo kasi ulat mkn.... buah tu dah membesar....skali buah tu kena kidnap!!! padahal pokok ni dlm kawasan rumah ni... isk...iskkk


yang kali ni bunga dia lebat gak.. putik buah banyak..tapi tak tau la brp yg melekat membesar nanti... harap2 dpt byk...dpt la mak aku merasa buahnya.. dia jaga giler pokok mangga ni... hehehhe
posted by Milia Amran @ 10:51 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures