My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Happy New Year
Saturday, January 3, 2009

antara jalan2 yg aku lalui..semua jem.. semua parking penuh


ada polis la konon... jaga kesesakan lalu lintas...heheheh


tengok la jalan yg jem....


punyer la ramai orang kat dataran shah alam ni


aku posing sket..hehehhehe... bekground orang ramai kat dataran shah alam



yg ni si haya amik ..ntah bila aku tak pasan...


korang buat apa masa mlm tahun baru tu?... aku?.. memula kuar mkn dgn mak n abah kat berkeley corner...lps tu kuar minum dgn haya n amir.. hahah.kat tempat yg sama... kat berkeley corner. ingat nak p redah tanjung harapan kat port klang tu tapi sbb mcm jauh plak... so mls la nak p sana.. so kita org decided p redah dataran shah alam.

punyer la ramai manusia... jln jem..tapi tak la teruk sgt jem nyer.. yg teruk...cari parking.. isk..isk. ntah berapa jln yg kita org masuk.. tak jumpa jugak... akhirnya dpt gak la parking...tapi kena menapak jauh gak. smp kat datarang tu.. orang memang la ramai...tapi... tak ada apa pun... sekadar jam tu berdetik kul 12.. orang menejrit dan pelbagai bunyi... thats it.. tak der org menyanyi...tak der mercun.. heheh nutin...

masa nak menapak balik ke kete... ada la budak laki dua orang ni duk pdg atas sambil cakap cantik nyer..cantik nya... rupanya.. dia org berangan kononnya ada bunga api.. hahaha. lawak...lawak...blk jln jem jugak... kat tol pun jem!.. yang aku heran knp dia org tutup lorong TnG.. ces.. kena beratus panjangggggggggg...

yg lawak lagi.. byr singgit dpt pulang sposen.. heran gak aku... kenapa lak ni.. tol dah turun ka... atau sempena new year ada diskaun... rupanya.. start tahun ni kan... mlm jer after midnite...dpt diskaun 10% tol.. hahahhaha...
posted by Milia Amran @ 10:36 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures