My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Kesunyian...
Friday, December 26, 2008
korang pernah tak merasa yang korang sebenor nya sunyi???.. memang korang ada kawan.. ada family...tapi some how some where korang sunyi... korang ada apa yg orang ingin kan...tapi korang tetap sunyi....


itu yang aku rasa kan di saat2 begini.. kadang2 meleleh gak air mata bila di pikirkan kesunyian ni.... aku tengok kawan2 aku macam happy je.. jeles memang jeles... tapi... apa guna nak jeles kan.. sbb aku tetap terasa sunyi.... bukan aku tak der kawan...aku ada... tapi.. aku tetap rasa sunyi.. kenapa ek?..mungkin kah diri ini makin jauh dari yg sepatutnya?.. atau makin dekat pada yg sepatutnya.. membuat aku merasa sedemikian?... ntah la...

ari berganti ari.. minggu berganti minggu...bulan..tahun...semua nyer berganti...dan aku.. masih seperti ini!!!...
posted by Milia Amran @ 9:24 PM  
1 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures