My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Punyer la aku tingin..
Saturday, April 23, 2011
ni semua pasal si Epul la... dah dua kali dia bawak bekal nasi tomato ke ofc.... makan sebelah aku. isk... maka aku plak yg tingin nak makan... kalu beli kat pasar malam tak best... tak pnh aku jumpa nasi tomato kat pasar malam yg sedap kan... so bila aku balik klang ari tu... aku pun... buat la nasi tomato..



ni nasi aku... aku terlupa beli beras wangi/siam...so aku pakai beras biasa jer....


ni ayam masak tomato aku


dan yg ni antah


of coz... ni la.... dalca kambeng aku... mbeekkkkk


dan aku makan berpinggan2... hahahah... seronok ati aku!!! esp bila mak yg tak ada selera makan tu pun makan bertambah... dia puji dalca kambeng aku sedap... hehehhe.... kembang sey bila quality controller a.k.a main chef puji!!

posted by Milia Amran @ 4:47 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures