My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Mari Mengenal Ikan
Friday, April 15, 2011
orang zaman sekarang..namely bebduak muda bukan kenal ikan sangat... aku pun bukan kenal sangat... tapi sbb selalu ikut/bawak abah p beli ikan... akhirnya aku kenal jugak... walaupun masih ada yg aku tak kenal... punyer la banyak jenis ikan di dunia ni kan....

kali ni aku nak citer ikan... tempat yg selalu aku p... Pasar Besar Klang atau Sungai Serdang... pada aku ni dua tempat jer yg ada ikan harga berpatutan...dan paling penting ikan tu segar... bukan ikan frozen...

dalam gambar ni..time aku beli ikan dgn abah kat Sungai Serdang... ikan memang cantik2... fresh... harga berpatutan! oh ye... gerai Sg Serdang ni bukak time petang je..


ni la gerai nye...

abah aku yg cerewet bangat bila memilih ikan


ikan senangin....


ikan apo ini?? A


yg ni plak??? B

yg ni kompom korang knl.... ikan pari


ni ikan peveret aku... ikan semilang... some call it ikan sembilan.... masak asam pedas ka... asam tempoyak ka... adoyaiiiii mavelessss


ni ikan bawal..bawal itam ek

ni ikan kembong itam


ikan cencaru....time belajar dulu... pangey ikan jaket...heheh

cuba korang nama kan ikan A dan B tu... hehehe...tengok korang kenal ikan ke tidak..


posted by Milia Amran @ 6:32 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures