My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Abah's Day out...
Friday, April 22, 2011
...rabu lps aku blk klang,,,, mak masuk IJN lagi...so aku berdua jer kat umah dgn abah..and as usual..aktiviti aku d klang pun bemula....bawak abah kehulu kehilir..setel kan pelbagai urusan

1st stop.... p renew insuran d shah alam sek13...

2nd stop...p renew roadtax n lesen.. lega...x ada blek list

3rd stop... lunch la.... kali ni aku tingin makan nasi arab yg sedappp yg ada d jual d sek7 shj... hahaha..


ni abah punyer..nasi arab chiken roasted...



aku punyer..as usual... nasi ayam kambenggggg...

oh ye...aku tapau je..mkn kat umah... selesa...


lepas makan..aku dan abah gerak ke IJN melawat mak.... ujan punyer la lebat.... dgn jem lagik...adoyai... nasib la kete auto..kalu bawak wira aku... pengsan lutut aku tekan clutch...

dlm pukul 8lbh baru aku gerak dari IJN.. tak mo sangkut dlm jem.... sbb ari ujan... stended KL kan.. ujan je jem.. ujan je jem.. hehehhe...

abah : mlm nak makan apa??

aku : tak larat la bah adik nak masak... makan luar je la..

abah : nak makan apa??

aku : adik tak nak makan nasi...

abah : kita try kuey teow goreng yg k.lang kata sedap tu..

aku : ok..


dan aku pun menyinggah la... kedai ni kat bulatan Berkeley tu... tepi jalan npk.. tapi bukan di Berkeley corner... dia seberang jalan tu...

makan char kuey teow... dgn sotong kangkung...

tak la sedap..k.lang aku ni bg ulasan ampes tui la... rasa dia so so jer.... idak la sedapppppppppp sgt kan!!.. RM4 sepinggan lak tu ... isk...

char kuew teow..


sotong kangkung


note : btw.... by the time aku hapdet ... mak dah kuar dari IJN pun.. lega semalam je...
posted by Milia Amran @ 10:06 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures