My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
@Sahara Tent bersama member
Tuesday, December 14, 2010
setelah sekian lama...akhirnya... dapat jugak aku melepak dgn Depot... Lynn McGyver pun join skalik.... benda yg tak di rancang... dgn spontan ni memang sll jadik nya.... kalu benda yg di plan2... agak sukar utk jadi... aku tau. sbb aku sll mengalaminya.. heheheh... things alway never happen the way i planned... anyway.. itu semua ketentuan Ilahi... ada rahmat... ada hikmat ..ada hikmah di sebalik apa yg terjadi itu.. apa2 pun aku bersyukur...

ok.. lokasi kali ni..PLAZA MASALAM.. si Depot dok kata kat aku Plaza Shah Alam...aku ni kompius... plaza mana lak ni kan... rupanya... MASALAM...SHAH ALAM...sama jer plaza tu.. ampes... buat poning palo den jer ko Pot.. time dating?.. 1230...kena ikut time Pot lunch... time aku??..anytime... time Lynn pun anytime... almaklum Cikgu tgh cuti sekolah!..

restoren pilihan.. SAHARA TENT.. arab cuisine.... so.. pilihan kami dah tentu nya KAMBING!!!... si Pot jer... pilih IKAN.. boleh??... tak sesuwei tau.. masuk kedai arab mkn ikan.... tu rumah mak limah pun ada!..


yang ni pilihan air kami.... mint tea.. ice lemon tea.. dan lime juice...sumer harus ICE la....

yang ni,..menu pilihan aku... ARAYESSS.... macam murtabak...tapi tak berminyak... very dried... dalam kambing!!...


yang ni menu Lynn..hahahah... aku lupa lak nama dia... tapi ada roti nan... yg ketui2 tu kambing la.... sedap!!... aku layan makan kambing tu...( eh,.. pinggan orang aku yg layan??? )


yg ni plak.. ROTI NAN dia bagi.. giler lembut....fluffy... tak macam yg korang makan kedai mamak i tell u!!... memang sedap roti nya... setiap hidangan yg datang... roti ni akan turut datang... so tiga hidangan.. kita org dpt 4 keping roti nan..( mn dtg sekeping tu ek.. sapa yg dpt 2 ni?? )...tapi kita orang makan sekeping jer.. kenyang le!!... belen...aku bawak balik ler... makan dgn sardin pun layan!!!


ni gambar hidangan aku la... tgu si Depot nya.. paling last sampai... susah nak tangkap ikan gamaknya... hahahha


yg ni plak side dish dia... FALAFEL.. aku tak tau la di buat dari apa... kurang baca menu lak..sbb ni Pot yg order... rasa mcm kuih wadeh india tu... tapi tak la rasa kacang sgt. sedap kalu makan masa panas... ada cicah mayo lagik... tapi... kalu dah sejuk..adoyai.. kuih ni agak keras.. so kalu korang pakai gg palesu.... pastikan anda lekat dgn Polident. ahakssss...kang tercabut gg ekau...den tak tau!


jeng jeng jeng... ni la menu pilihan Depot... apa FISH FILLET tak... ikan tu agak nipis.. so bila di goreng garing.. ikan tu rangup la... tak rasa hanyir... ok ikan ni....


dan yg ni,.... hahhahaa... last menu kami... paling gelak skali.. ICE CREAM 2 scoop... vanilla and coklat... tapi tu ler...semata ice crm jer la... tak ada langsung nak di taruk nya perhiasan sket... kacang ka.. choc rice ka... biskut ka... sos ka... apa tarak.. semata2 ice cream 2 scoop.. hahahha... tapi yg ni kami share bertiga... perut dah penuh la...


ni la gambar aku dgn Lynn a.k.a Mrs McGyver... and Aliza a.k.a Depot.. hahah.. Depot tu aku jer sorang pangey... yg len kenot la!!....

memang seronok lepak...borak2...makan2.... lama tak buat... catch up old and new stories.. masa yg kita orang ada tu mmg jeles banget.... cepat benor masa berlalu.. Pot kena masuk office balik... so kami yg len pun kena la balik.....

Depot : thank you for the lunch...

Lynn : thank you for coming....

kena buat lagi... kali ni ajak yg len skali... sure meriah... kecoh....
posted by Milia Amran @ 9:12 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures