My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Lunch d Klang 17th Oct
Sunday, October 17, 2010
hari ni besday mak...so ingat masak sedap sket la kan... tapi mak plak.... byk pantang larang nya... so aku masak sedap2 pun...aku akak aku anak sedara aku yg belasah.. hahahaha...

menu simple jer... tapi aku gerenti sedappppppppppppp

yg ni sebenor spesis ikan bilis.. tapi yg kasar sket tu...sedap kalu di goreng garing


dan ini pula.... pais tempoyak ikan patin.. yg aku pelajari dari mak kawan aku dulu di Kuantan Pahang...


yang ni... ikan patin masak asam tempoyak.. anak sedara aku makan bertambah2 sbb kuah nye...

dan ini.. sayur pucuk geti... masak lemak campur dgn keledek... cecah sambal belacan...adoyaiiiiiiiiiiiiiiiii




dan ini... ikan mayong... a.k.a ikan bagok...masak kicap pekat....sedappppppppp



posted by Milia Amran @ 2:10 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures