My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Penang Express..@Selayang Mall
Monday, December 13, 2010
kali ni...kita p makan luar lak..asik aku jer masak letey gak ler.. tingin gak makan kat luar kan... kan... ok kali ni aku bawak korang makan dia PENANG EXPRESS...tempat len aku tak tau...aku tau ada kat Selayang Mall jer... kenapa aku ke Selayang Mall??.. atter ada Parkson Grand Sale situ...harus la melawat kan!!!!....



yg ni.. menu pilihan Eri.. dia pilih Wantan Mee...sedap.tapi very plain... kureng pedas.. bagi aku yg suker pedas...kena ada cili..baru hangattt


yg ni plak..pilihan citarasa mak Buyong...si Cik Su kita... Char Kuew Teow Penang... memang sedap... and again...ada cili... lagi bes!!..


dan ini... PILIHAN aku... sedap..tapi pada aku..tak bleh lawan Little Penang punyer laksa... dia tak bagi aku petis... mintak pun mcm tak phm ayat aku...so mls mo ckp byk...



niplak pilihan air kami.... aku minum MILO AIS DINOSOR... nama jer glamer... tapi milo air tabur.. hahahah.... Eri pilih.. Sparkling 7uplemon ribena.... boleh buat sendiri.. hahahaha... Cik Su lak.. teh Ais.. hahahahha....

bintang??.. aku bagi 3 dari 5 la... boleh datang lagi... tapi kalu ada pilihan len... try la tempat len lu.. hehhehe



posted by Milia Amran @ 1:22 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures