My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Bersama BFF from Penang
Saturday, November 27, 2010
ok..kali ni aku terima kunjungan mengejut dari orang Penang.hahahha.....tak cakap awal..kalu tidak leh gak aku amik cuti ka... tukar off day ka..... aku amik dia kat Stesen Sementara Bas Bukit Jalil.... then pusing sana sini.... mlm aku kena p keje... esok nya..aku balik... ada orang masak..yahooooooooo..best nya.... petang kita org ronda Selayang Mall...mlm..sebelum aku p keje...aku anta dia blk ke Stesen bas jln Duta... begitu la singkat nya kunjungan dia..hahahha.ampes!

kita orang singgah makan kat Little Penang lps amik dia tu... aku makan laksa... dia makan char kuey teow... di samping tu.. order paitee.... mlm..tak mkn..kenyang dah... mkn benda2 ni pun petang ari....

esok nya... Yan masak gulai daging salai... sayur bayam..ikan goreng.... ooo lupa lak..bekpes megi tomyam.. hahahha....

petang tu.. masa jln2 kat Selayang mall...kita orang benti di Subway utk makan lagi... yeshh.....aktiviti yg penuh makan!!... hahahhaha

















posted by Milia Amran @ 4:35 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures