My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Apa aku dah masak???
Monday, December 13, 2010
heran tui la aku ni...makin liat nak update..tapi kengkawan...aku cuba gak la mana yg termampu.. kali ni aku nak tunjuk gambar2 masakan aku yg lepas2...


yang pertama...ni adalah sop tulang.... tulang lembu yg aku dapat masa raya korban ari tu... bila dah buat sop tulang ni.. jgn lupa kicap cili skali.... bila makan tu kena buh.. lps tu perah limau sket.. pergh.. laju peluh menitik...



ni plak?? ikan merah masak lemak cili api buh belimbing buluh.. pun sedap.... lagi pedas..lagi sedap.. kalu aku...mkn ni..kena ada sos tomato... habit dari kecik aku la.... isk.. isk.


yg ini??.. ini lauk paling simple... dan paling sng nak masak... sedap plak tu.. kalu makan dgn bubur nasi..memang sedap... sambal ikan bilis dgn kentang...



yg ni...alahai...sayur goreng biasa jer....


yg ni plak...perut babat lembu.. dapat masa raya korban ari tu...selalu orang masak lemak campur rebung kan??..kali ni aku buat kelainan...aku goreng cili padi jer... memang sedap...


ini..pucuk ubi dicelor...



bila dah ada pucuk ubi celor....musti ado sambal belacan..kalu tak ada.. dah tentu la tak lengkap menu nya


ikan selangat di goreng garing!!


ikan selar masak asam pedas... lagi satu menu yg kena makan dgn sos tomato.. ( aku jer la kan..)



sekian menu aku setakat ni.... jam la mata... kot kot dpt menjadi panduan menu korang pulak.. ahaksssss


posted by Milia Amran @ 1:07 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures