My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Menu 11th Oct
Sunday, October 17, 2010
baru nak menghapdet blog aku ni dgn gambar2... terbz ler.... terpenat.... pengcan aku...

menu kali ni simple jer.... ntah kenapa abah nak makan sgt rebung. so aku belikan dia rebung.masak lemak cili api.. ingat nak buh perut lembu...tapi mak plak tak nak...so aku buh udang jer sebagai perencah nyer... makan dgn sambal belacan..memang sedappppppp


dan yg ni plak...aku yg nak... kerabu pucuk betik.. sll makan tak pahit...tapi ntah kenapa kali ni... kerabu pucuk betik aku ni pahit yg amat...tak termakan aku...mak kata pokok betik nyer tua...tu sbb daun2nya pahit...walaupun masa menyiang tu aku dah amik yg muda2 ajer...




dan yg bawah ni...jeng jeng...ikan keli ku goreng garing.... mind u... ni ikan keli aku bela!!!...aku tak beli kat pasar atau kedai....nak makan jer aku tangguk dari kolam depan umah aku tu....

ikan keli aku dah besar2...so in order utk aku buh benih baru... yg dalam kolam tu aku kena tangguk licin..tapi aku dan pembantu aku..tak larat nak tonggeng2 lelama dlm kolam tu..so aku dapat tangguk 13 ekor jer... 4ekor aku goreng utk lunch,..ekor aku bawak blk umah selayang... 3 ekor aku bagi Cik Haya...dan belen tinggal umah, which later abah bagi dekat Khalid...




posted by Milia Amran @ 12:14 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures