My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Berbuka Di Taiwan House, Ampang Point
Monday, September 6, 2010
hari ahad..... 5th Sept...aku berbuka di luar dgn Su, Eri and Adam... dah lama ku nak p makan di sini... di mana???. TAIWAN HOUSE di Ampang Point...ni kira tempat one of my peveret la... harga ok... rasa sedap... mmg aku puas ati la...

korang jangan la tanyer aku apa nama menu yg kita orang makan...sumpah aku dah tak berapa ingat.. hahah.. yg aku ingat.. ni semua masuk perut kami.... kenyang giler......





dan aku sempat gak amik..gambar bunga2 api yg masih di jual di tepi tepi jalan.... psttt....bukan kata bunga api mercun dah di haramkan ke???... tapi kenapa masih byk yg menjual nya??.. mmm...


posted by Milia Amran @ 8:40 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures