My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
SELAMAT HARI RAYA
Sunday, September 12, 2010
SELAMAT HARI RAYA....MAAF ZAHIR DAN BATIN... to my families...friends and foes...far near.....


berlalu la sudah bulan Ramadhan...dan kini Bulan Syawal muncul semula.... penat kita berpuasa sebulan...dan kita menyambut nyer dgn kegembiraan dan kemenangan....

seperti biasa.... setiap raya..tugas aku...di DAPUR....so mari kita p DAPUR MILIA...untuk mengetahui apa menu di Pagi raya....



ini gambar keseluruhannya..hahhaha....ada yg tak letak lagi ni sebenor nya..



ni ketupat pulut...ni aku yg nak..sbb aku suka makan ketupat ni.... buat sendiri lagi baik...lagik lemak..lembut jer ketupat nya...bua tak byk....dlm sekilo pulut jer...


yg ni...ketupat nasi... tahun ni buat byk....dalam 250 biji...



since niece aku sorang tu tak makan ayam and daging...aku buat kan dia kari alale.... sejenis seafood yg pemes di kampung aku sedap... tapi bukan dia jer yg makan...SEMUA pun kaut baikkkkkkkk


yg ni..kuah kacang...normally aku taruk ayam....tapi kali kuah kacang kosong sj



ni plak rendang daging aku.... aku ada gak buat rendang limpa/paru... tapi aku lupa amik gambar dia... hehehhe


yg ni plak... my signature dish for raya... kalu sedara mara dtg... sumer tanyer menu aku yg satu ni.... ni lah dia.>SAMBAL GORENG JAWA.....



yg ni...signature dish kampung aku....rendang kerang berpucuk ubi!!...sedappppppppp... kalu makan dgn nasi panas...hahhaha


yg ni stended la... sayur masak lodeh...
posted by Milia Amran @ 8:33 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures