My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Temu Pauh V2
Monday, July 13, 2009
ni la temu pauh yg telah di sagat dan di rebus dahulu

antara isi pati yg lain....

memang aku dah penah buat entry pasal temu pauh ni.... tapi kali ni...aku ulangi citer nya... atter aku suka makan temu pauh ni... esp kalu temu pauh ni di masak acar.. perghhh.. campur timun....karot..bawang...halia.. bawang putih... sedap nya...


kan aku ada ckp... balik dari ijok aku p umah nenek sedara aku tu...


aku di oper amik temu pauh.. apa lg... aku cam cakcing la... carik parang cepat2. (sblm oper di tutup)..puas la aku mengorek dan menggali (gali gali gali...bukan GAIA ek!) dapat jugak la sebekas....


ingat nak masak ahad tu... tapi disebabkan ahad pepagi.. aku p Melaka... then p Bangi untuk kenduri arwah ari ketiga... so aku tak masak la..


ari ni baru sempat nak masak.. aku blk keje pepagi tu.. tengok Tun.. pembantu mak aku, tengah menyagat temu pauh nyer.... (selamat keje aku...)... tapi pras la tak dpt amik gambar mentah nya...tapi bahan2 len aku ada gak la amik....





dan yang pastinya... gambar sesudah masak!!...


wa tell lu la.. sedappppppppppppppppppppppppp !! ada plak sambal binjai berulam petai... pucuk mengkudu and daun burung tenggek.....



and for desert??...cempedakkkkkkk mentah je....

posted by Milia Amran @ 3:48 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures