My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Thinking....
Thursday, July 2, 2009

aku selalu berpikir....apa akan jadi kalu aku buat macam ni... apa akan jadi...dan kalu aku buat macam tu... apa akan jadi? dan akhirnya....aku tak buat apa pun... kenapa ek..

aku bukan tak ada akal pikiran...aku bukan tak ada pelajaran...aku bukan tak ada agama... dan aku bukan tak ada pengalaman....

tapi kenapa aku tak penah buat apa yg aku pikirkan... terutama nya yang aku tau..itu adalah yang terbaik untuk diri aku???


kenapa aku selalu berpikir?. kenapa?...

aku pelajari dari orang2 sekeliling.. dari kawan2...dari keluarga... tapi aku tetap tidak melakukan nya....

aku terus menerus dengan cara ku ini....

orang selalu kata pengalaman itu satu pengajaran... untuk di jadikan sempadan.... untuk dijadikan tauladan.... dan aku????

mmmm......
posted by Milia Amran @ 10:09 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures