My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Besday Present
Monday, July 13, 2009




ni la satu2 nya nenek sedara aku yg masih ada.... bulan nam ari tu besday dia... yg ker... erk...aku pun tak sure... biasa la orang dedulu kan.. tarikh daftar dan tarikh lahir tak pernah nyer nak sama... so last saturday, otw balik dari ijok.. singgah la umah dia... kita org bawak besday present utk dia.... apa??.. ala....sehelai kain... untuk di jadikan baju raya.... senyum lebar dia ..... hehehehehe.....

umah ni... dah macam umah aku gak... sendiri datang... sendiri masak...buat air... cari mkn... slumber badak aku jer la... dan juga.. bila dia oper suruh korek tanah untuk amik temu pauh lagi... menjelanak aku mencari parang!!... dan hasilnya???.. next N3!
posted by Milia Amran @ 1:13 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures