My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Tribute to Gary
Tuesday, July 7, 2009
ni masa dia baby lagi....



uwaaaaaaaaaaaaaa....genap sudah seminggu GARY ilang... sah orang kebas jantan putih ensem manja aku ni!!...sedey oooo.. sudah puas ku mencari... sudah puas ku memangey.,....namun tida jua ku jumpa!!..uwaaaaaaaaaaaa.... sedey nya ati aku!!

masa dia kecik2... dia ni tiga beradik.. ada Gugel, Betsy n Gary... Gugel kena tinggal umah lama.. atter tak mo di pegang... apatah lagi kena tangkap... gary n betsy jer ada... ni anak Gina n Bront, first batch. betsy ada kat luar tu...sehat je...

gary ni paling manja dgn aku.... masa kecik2 tido dgn aku....sll memain dgn aku... selalu menyambut aku di pintu kalu aku bkk jer pintu. uwaaaaaaaaaa....sedey nya aku
posted by Milia Amran @ 8:58 PM  
4 Comments:
  • At July 8, 2009 at 9:36 AM, Blogger haya_yaya said…

    ilang..?bpe bln dah umurnya..alaaaa...siannye...

     
  • At July 8, 2009 at 9:11 PM, Blogger Milia Amran said…

    baru nak masuk 7 bulan..huhuhu

     
  • At July 8, 2009 at 10:31 PM, Blogger siti_asiah said…

    1 reason mayb dier dh start menggatal....so jln2 cari kucen betina
    2 kucen kdg2 rs ajal dh sampai,so dier lari jauh2 xnk bg tuan dier sedey..

    kucen ct penah ilang,pastu ct mmg rasa dia lom mati lg...cari2 panggil2,kene panggil nama dia baru dia nyahut...klau panggil cam kucen biasa...wat derrk je...rupanya dia jatuh dalam selut xleh bangun bergadoh dgn anjing...
    1 badan penuh selut...bijik mata je xkene selut...

    senang keje xyah samak dah...agaknya dia pun tau kot...pastu dia sakit...ayah sanggup hantar gi klinik letak kat seat depan tu...
    kucen ni kalau kita sayang dia tau...kita sedih pun dia tau...kita marah pun dia tau...rindu kucen ct...pastu dia xbalik-balik dah...

    dalam hati dah rasa dia xde,sbb penah mimpi dia..
    lepas tu mmg xpenah balik..

     
  • At July 11, 2009 at 8:53 AM, Blogger Milia Amran said…

    ala ct....bikin hati sedey jer....

    tak mungkin dia menggatal...dia muda lagi..blm sthun pun lagi...sah kena kidnap jer...Gary ikut bulu mak dia Gina..bulu panjang..... ni Grace nak simpan dlm umah jer...bulu panjang gak ikut mak...

    dah tau mn nak sunat kucing murah.....tgu dia besar je

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures