My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Dinner besday abah
Thursday, May 21, 2009


ok... kali ni aku banjer abah makan stimboat kat SILVER POT kat TTDI.. aku pernah pegi tempat ni dulu masa buka posa dgn someWan..so aku decided to bawak abah lak...cuba something new n different la kan...tak kan asik nak makan tomyam jer..tak siok langsung..

alhamdulillah..abah enjoy the dinner and love the food...

for me.aku memang la suka kan.. hehehehe



oh ye... petang tu...aku buat bubur jagung.. punyer la sedap... hehehe... taruk gula melaka... beli kat pasar pagi tu.. jagung giler murah... 3 tongkol..baru rm1...so aku beli rm3... puas aku menyagat isi nya... dah seperiuk...dan selepas di agih sana.. ( termasuk juga perut aku)... puas giler aku makan bubur jagung kali ni....
posted by Milia Amran @ 7:09 PM  
1 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures