My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Remis dan Pucuk Peria Laut
Thursday, May 21, 2009





hahhahaha.....kali ni aku nak citer plak pasal remis....and pucuk peria laut.. yup..ni sumer benda2 yang terdapat di pantai kampung aku... dedulu..remis tu kita org korek sendiri.. sekarang ni kita org beli jer la.. tapi mahal.. rm5 sekilo.. remis nya kecik2 je... tapi tang pucuk peria laut tu..memang tak dapat di pasar2.. orang pun mungkin tak reti nak makan sayur ni... tapi pada keluarga aku. sayur ni memang sedap. rasa dia pahit2 sket (atter...PERIA!!)...

untuk menu kali ni...aku masak dedua...masak lemak!!.pergh...manis nyer kuah dia.. sedap sey... tambah plak dgn sambal belacan belimbing buluh..nasi panas.... sedap nyaaaaaaa.... hirup kuah macam tu jer pun terasa puas sangat...
posted by Milia Amran @ 1:23 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures