My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
HAPPY BIRTHDAY ABAH
Thursday, May 21, 2009

ni la abah aku.. heheheh... tahun ni dia ni genap 70thn... biasa la..orang tua kan penyakit tua tu memang tak dpt lari la... tapi yg kronik.. abah nyer lutut la.. kekadang sian gak tengok dia.susah nak bergerak.

sapa tak sayang abah kan.aku pun sayang abah...tapi aku mungkin jarang ucapkan pada abah.. ntah la.. memang culture kita melayu kan.jarang sebut perkataan sayang pada abah tu depan2.. pada mak tu cam sll kan

abah memang byk tolong aku.. dari segi apa pun...aku lebih senang berbicara dgn abah...( pstt..mak aku garang banget) tu yang kalu bercerita dgn abah pun meriah... (kot tu yang turun kat kami adik beradik...).... dgn abah tak pnh tak ada citer.... bg jer dia topik..harus ada citer nya...

kalu aku cuti.... aku off... aku drebar abah..bawak p pasar...p kedai...p bank.. p spital. aku tempat abah bertaup kalu abah nak naik tempat tinggi... aku tak kisah.. sbb dari kecik sampai aku besar..abah tempat aku bertaup.. sampai sekarang pun.. susah aku..aku cari abah gak...

abah aku ni cikgu pencen...dulu dia cikgu disiplin... ari-ari blk skolah..dia dok citer dok libas.. dok pukul anak orang (dedulu. parents tak kisah cikgu2 pukul anak...)..janji anak mereka jadi orang...cuba skrg...cikgu kena libas blk.. kena pukul balik....tapi alhamdulillah...abah tak pernah pukul aku ( tu tugas mak.. hahah)... abah tak pernah paksa aku buat benda yang aku tak nak... dulu dia bagi aku kebebasan untuk memilih bidang yang aku nak ceburi lepas SPM...(walaupun aku tau... di dlm hatinya..dia ingin seorang anak nyer ikut jejak langkah nyer menjadi pendidik)...

abah tang makan bestttttt... hehehe.tu sebab aku cumil!hahaha.... kalu p memana.. makan dgn abah seronok......kalu aku balik klang...menu dia... nalerrrrr....tak aku...mak aku yg masak kan.. dia beli barang jer... hehehehe....

apa2 pun abah... I LOVE YOU!! HAPPY 70th BIRTHDAY.. semoga abah panjang umur...murah rezeki.dan abah masih sempat meng****kan aku....
posted by Milia Amran @ 6:00 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures