My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
DBKL oooo DBKL
Saturday, May 16, 2009
kete ku di depot DBKL

isk...isk. semalam hari angin aku... hahaha... tapi silap aku gak la.. park kat tempat tak sepatut nya...park sesuka ati.... atter parking space bukan banyak mana pun kan....

turun kul 9... kete aku ada lagi di situ....

atter turun kul 1145... eh... eh.. mana keter aku??? uwaaaaaaaaaaaaaaa... kena kidnap ka?.. uwaaaaaaa..... dari perut yg kelaparan banget... terus tak lapar.. ati aku menten berdebar...

tanya wak... kata nya ada kete tunda tadi...

tunda?? TUNDA??? uwaaaaaaaa...


bergegas aku ke DBKL....

SAH!!...SAHIHHHHHHHHH...kete aku kena tunda... nasib aku baik sket sbb di tunda ke jalan pahang aje...

berlari aku cari Kak Zura (OM).atter nak minta permisi balik awal..kena claim kete b4 compound tutup.

laju jer jari aku mendail nombor orang tu."tulun...tulun....amik kat ofc..mo p claim kete.."

tepat time yg di janji kan..aku turun..dia di situ...

terus p depot DBKL.. (bangang nyer operator... kata lps esso...sesat barat aku...rupanya lepas Caltex)..

jumpa pegawai tunda...banyak benor borang nak kena isi.. isk.isk..

berlari aku p jumpa pegawai perundangan lak..atter tengah bulan..mintak rayuan pengurangan la....

alhamdulillah dapat.... so dari kena bayar rm155.aku perlu bayar rm115 ajer... ok la tu..dari tak der kurang langsung kan!..

dan...kete ku pun kuar....

serik2...serik2..
posted by Milia Amran @ 6:34 PM  
1 Comments:
  • At May 18, 2009 at 12:19 PM, Blogger haya_yaya said…

    aiyooo....lenkali mo dtg awal2 suboh sapie park kete tmpt 'halal'...
    ingat...jgn membazir duit bg DBKL...banjer wa mkn pn xpe.... ;p

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures