My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Lupakannnnnnnnnnn yang lama
Saturday, May 16, 2009
Cliche kan ayat tersebut...tapi pada aku banyak makna yg tersurat lagi tersirat.... hanya aku dan aku dan aku jer yang memahami nyer..

korang ingat iklan sabun DAIA... kan itu tag line dia.. lupakan yang lama...bila ada yang baru..

korang kalu dah dapat yang baru... leh kira lupakan yang lama la....

kalu nak susun jadual ke aktiviti ke...... susun ikut yang baru.. tak yah susun ikut yang lama... paling tidak pun... ckp la.. " nnt susun yang lama ikut yang baru"...

wah.. ni baru...ni lama?...

aku tak kisah la...

menten lama pun ok...

jadi lama pun ok.......

barang lama.. barang tak berapa nak di pandang....

barang lama.. barang tak berapa nak di pakai.... ( tapi bukan barang pakai luar)

biasa kan.. orang kalu dapat barang baru.. barang lama mesti tolak...

tapi

tanpa yang lama..tiada yang baru...

tanpa yang lama..yang baru tiada makna

tanpa yang lama..yang baru menten baru..(aku snd dah tak paham ayat aku)

tanpa yang lama..tanpa yang lama...

hahahaha...

ayat2 tak sedar diri.....
posted by Milia Amran @ 8:16 PM  
3 Comments:
  • At May 17, 2009 at 7:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    jadikan pengajaran hidup.... kalau dapat yang baru...simpan sendiri..tidak payah berkongsi. apa guna berkongsi jika akhirinya di tolak ketepi

     
  • At May 18, 2009 at 6:15 PM, Blogger Azie.Fauzi said…

    tak penah nak buang yang lama..sebab yang lama paling berharga..tanpa yang lama dah lama mati agaknya aku ni..tapi kan..perlu ker org lain mencucuk kwn lama tu..and yang lama tu ko..yang berharga and di kenang smapai mati..and i know..ada org ngata abt me kat ko...which i know ko takkan buat mcm tu kat aku..as i trust in u..thanks so much kopi!!

     
  • At May 21, 2009 at 1:19 AM, Blogger Milia Amran said…

    tidak perlu orang mencucuk bila mata boleh mamandang, mata boleh melihat... mata boleh menilik...

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures