My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Speedtest..net
Tuesday, February 24, 2009
having a slow connection?... muahahahaha.meh aku ajar camner nak tentu kan samada korang ada slow connection or not...




ok.... memula...korang masuk kat SpeedTest.Net

kemudian korang pilih la tiga segi kuning tu... selalu nyer dia auto bagi nearest location..dah tentu kat KL la utk aku kan.....

nnt dia start...

result untuk upload speed dan download speed akan terpampang di sebelah kiri...

lps tu korang kira la... download speed kena sekurang2 nya 90% dari package yang korang subscribe ( yeah...me talking about streamyx user only maaaaaa...) kalu korang dapat rendah gegiler.... sah la korang tgh slow connection...kalu tidak... korang yg selo melo.... miahahahahha

psttttttttttt...streamyx mmg slow skrg ni...due to underground cable prob....restoration estimated done by 25th feb
posted by Milia Amran @ 10:32 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures