My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Weekend...
Monday, January 12, 2009


ni la sayur yang aku lama dah tingin nak makan.. jantung pisang.. campur pucuk ubi..masak lemak.. hajat ati nak campur alale(sejenis seafood)...tapi tak ada plak... so aku buh perencah udang je


hahhah...rupa tak semenggah sungguh...ni ikan goreng... ada ikan gelama... ada ikan keli..



ni ikan goreng cili...




ni plak sambal belacan aku!!



tengok ulam2 yang ada... pucuk tenggek burung, petai (favourite aku) and timun


ni minuman petang aku...hahhah apa lagi kalu bukan KOPI O!!



ni cekodok udang aku.. aku campur dengan carrot...bawang..udang...


so what have i been doing for the weekend??.. erk..nutin much... melepak... makan.. melepak.... makan... em...dah makan tu..sah sah la aku yang masak kan...hahahha... sabtu tu aku balik klang awal...kononnyer nak bawak mak p umah orang kawen..tapi tengok mak yang tak berapa nak sehat tu...kita org cancel trip p wedding tu.so aku layan tv jer la....

malam nyer aku lepak dengan haya n amir di Berkeley corner.... lepas tu kita orang merayau sampai ke Uptown Danau Kota.. heheh. di sana..kali jumpa mamiMyra... lepak lagi....
posted by Milia Amran @ 12:13 PM  
1 Comments:
  • At January 12, 2009 at 2:22 PM, Blogger Azie.Fauzi said…

    woi..meriahnya masakan ko..bila leh masak lagi..wa mo makan la hehehe...

    kopi..aik cheong sedapnyaaaaaa....stok wa dabes...sini susah mau cari la grrrrr

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures