My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Bahasa Kebangsaan
Thursday, January 8, 2009
being in my new line ni....aku deal ngan ramai orang dari pelbagai bangsa dan level.... yang aku pelik la... bahasa kebangsaan kita apa? sesorang tu wajib kan tahu bahasa kebangsaan kita kan?? kan??tapi kenapa ramai benor yg lidah pendek?.. lidah terlebih panjang?...lidah terlebih belit???.. kenapa aku cakap macam tu?.. dah tu...bahasa kebangsaan kita apa??? bukan BAHASA MALAYSIA ka??? kenapa ramai yg tak boleh berbicara dengan lancar dalam bahasa malaysia?... bukan setakat bangsa India atau Cina sahaja...ni Melayu pun sama naik..lidah terlebih cheese gamak nyer!!...CISSSSSSSSS!!!.. bukan aku tak reti berbahasa Inggeris...aku amat reti...tapi aku heran...slang nyer mengalahkan American...mengalahkan British...tu kalu yg berbahasa Inggeris la.. ni kalu yg cakap Bahasa Malaysia...aiyoooooooooo.... mo gugur taik tinger aku dengar....belum cakap pasal bulu tinger ke..bulu hidung aku...

kat sekolah dia orang tak belajar bahasa Malaysia ke?..masa exam lepas ke???

aku heran....aku muskil....aku tak paham...aku pening.....

posted by Milia Amran @ 10:56 PM  
3 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures